SCENE RESEARCH STATION  
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*2005.08.09

scene::Assembly 2005 Results


[ Demo competition ]

1 9989p Iconoclast by Andromeda Software Development (Windows) (AVI)
2 6015p STS-04: Instant Zen by Synesthetics (Windows)
3 5043p Don't Stop by Portal Process (Windows)
4 2847p The Line Age by Trauma (Windows)
5 2577p Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation by Ananasmurska (Windows)

[ 64k intro competition ]

1 9173p Che Guevara by Fairlight (Windows)
2 7365p Flight 666 by Loonies (Windows)
3 6538p Origami by Juippi, Trilkk and Warma (Linux)
4 6361p Fiat Homo by Traction (Windows)
5 1804p Suboceanic by Tomkh (Windows)

[ Game development competition ]

Total of 9 entries were submitted to this competition. CompoCrew screened
the entries and qualified all of them to participate.

1 10074p Kumoon by Mayoneez and the Boyz (Windows)
2 6900p Skies by Aukiogames (Windows)
3 5093p Pogo Sticker by tAAt 2005 (Windows)
4 4846p Factory Pinball by XZM (Windows)
5 1886p TunnelRace by Mikkosoft Productions (Linux)

申し訳ございません.
asm05の紹介を1週間も逸するとはSRS始まって以来の大失態であります.
といっても,まだdemo#1と64k#1しか見れてなかったりして,結局紹介できないのですが,とりあえずresultsをみて気になるものを皆さま落としましょう.という感じで,詳しくはdemo99等をどうぞ.
時間が無い人はdemoと64kの優勝作品だけでも見ておきましょう.

H.264の誘惑に負けてPSPのBIOSを2.0にアップした.
264はやっぱ最高だよな〜.ブロック単位のMC+残差DCT系ではほぼ最終形といえない事もない最新アルゴリズムだし,それがこんな小さなハードでデコードできるというだけで幸せです.その事実にもう動画すら見なくても自己満足,自己完結可能です(本末転倒です).

あと,wipeoutが難しすぎて次のゲームが買えません.
4段階目で挫折中.
たまにしかやってない事もあり,一生かかってもクリアできそうにない.

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